Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

miercuri, 22 august 2018

Cineva m-a intrebat daca mi-e dor de tine
(Autor. Gabriel Răzvan Stoica)
22 August .2018

Am fost o vreme fericiţi
Iubirea ne ţinea de mînă .
Trăiam în doi povestea fără de sfîrşit
Veseli. frumosi. mi-erai Regină 

Toţi ne apreciau şi admirau
ne stătea bine împreună 
Eram mereu nedespărţiţi
Eu Prinţul iar tu Zâna bună 

Dar uite că lafel ca în poveşti
Povestea ce o scriam împreună 
S-a sfîrşit nu cu un final fericit.
Tu ai plecat eu am rămas în urmă 

Cineva din din Prietenii comuni
M-a înbtrebat dacă mi-e dor de tine. ?
Am lăsat capul în pamint
Şi i-am raspuns cu lacrimi în privire da.

Dar nu te mai întorc din drumul tău
Acum ţie ţi-e bine.
Eu merg cu fruntea sus pe drumul meu
Se pare că asa a fost să fie

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu