Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

marți, 28 august 2018

Sărută-mă şi dă-mi iubirea ta
(Autor. Gabriel Răzvan Stoica)
28 August. 2018

Sărută-mă și dă-mi iubirea ta
Vreau să te am aproape.
Să fim noi doi în lumea noastră
Să trăim o poveste.

Sărută-mă să gust și eu
Aroma buzelor tale.
Şi să mă pierd în Ochii tăi
În braţele tale.

Vreau să mă joc în părul tau
Să te alint Iubire.
Să fim mereu. doar tu şi eu
Viaţa întreaga să ne fie Poezie.

Sărută-mă să imi stingi setea
Ce mistue în mine.
Vreau să fi tu amea Iubire
Mereu ani mulţi. o veşnicie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu