Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

luni, 27 august 2018

O Seară pentru noi
(Autor .Gabriel Răzvan Stoica)
27 August .2018

În seara asta minunată
Suntem doar noi şi stelele.
Te ţin în brate prea frumoasă Fatã
Îţi privesc Ochii şi mă joc în părul tău .

Eşti ca un Înger. străluceşti
Parul tãu lung lăsat pe spate.
Eşti Zâna bună. Rapunzel
E Seara noastră. minunată .

Îţi pun capul pe pieptul meu
Te string cu drag în brate.
Iti soptesc incet la ureche versul meu
Să simţi alintul şi răsfăţul .

Totul parcă e o poveste
Noi doi. luna şi stelele.
Tu imi faci seara poezie
Eu sunt aici Tu în bratele mele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu