Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

joi, 2 august 2018

Noapte bună Iubire
(Autor. Gabriel Răzvan Stoica)
2 August. 2018

Departe eşti Iubire
Şi dorul tău îl simt.
Dorinţa imi spune în noapte
Că vreau să-mi fi aici.

Acum când luna râde
Şi stelele-s zglobii.
Te strig singur în noapte
Şi te aştept să vi.

Dar tu nu mă auzi
Nu-mi dai măcar un semn.
Vino în visul meu
Vino să mă răsfeţi 

Vorbeşte-mi tu gingaş
Sărută-mă cu foc.
Am să te prind de mînă
Şi-o să fugim din vis.

Să-ţi fie noaptea dulce
Iubire te aştept.
Visului să-i dai Viaţă
Să şti că Te Iubesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu