Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

joi, 2 august 2018

Intr-o seară el şi ea
(Autor. Gabriel Răzvan Stoica(
1 August. 2018

Intr-o seară el şi ea
Stau in pat aşteptînd somnul.
Se-nganau cu liniştea
Si visau povesti cu Zâne.

Deodată ea aude
-Vreau să fac amor cu tine.
Răspunde cu glasul stins
-Sunt obosită Iubire.

Lasă-mă să dorm. mi-e somn
Haide s-o lăsăm pe Maine.
Acum vreau de cat să dorm
Fă şi tu lafel ca mine.

El răspunde. -Dormi Iubito
Eu vorbesc la telefon.
Nu mă asculta pe mine
Acum plec Mâine.mă întorc.

Liniştea se lasă brusc
Ea tresare speriată
-Am visat sau ce a fost
Ăsta chiar a zis pe bune?.

Ahh. se-nfurie Femeia
Lasă că i-arat eu lui.
Schimb eu Iala şi cheia
Să-l vedem pe derbedeu

Dimineaţa in zori de zi
Bărbatul vine acasă.
Vrea să intre.,ce să vezi
Nu intra cheia in broască.

-Hai deschide-mi eu sunt Fata
M-am intors de la servici
Mi-este somn. sunt obosit
Vreau să dorm şi eu puţin.

-Obosit?  întrebă fata
La servici zici că ai fost?.
Dar aseară lîngă mine
Spuneai ceva de amor.

-Nu Iubire. zise el
Nu ziceam nimic de asta.
Şeful meu nu avea somn
Şi.ma chemat la serviciu.

-Nu te cred. pleacă de aici
Gata astăzi am pus punct
S-a rupt lanţul de Iubire
Dute dormji la şeful tău.

Şi-a plecat săracul Om
La amanta lui secretă.
Însă si ea la lăsat
Fiindcă. kardul ia păpat.

Uite aşa e cu Iubirea
Când esti mult prea Iubăreţ 
Păstrează ce-ai lîngă tine
Că altfel păţeşti ca el.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu