Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

joi, 23 august 2018

Aseaza-ti capul în bratele mele
(Autor. Gabriel Răzvan Stoica)
23 August 2018

Frumoasă Fatã. Înger bun
Cu Ochii albastrii precum. marea.
Aşezaţi-l capul în braţele mele
Şi lasă-mă să te alint

Să îţi mingai părul frumos
Să îţi ascult Inima cum şopteşte.
Un cântec pur al dragostei
Si Sufletul cum îmi vorbeşte.

Vreau să te-admir cum dormi Copilă
Să te sărut pe frunte. să te ocrotesc.
Să te strîng tare lîngă mine
Să simţi alintul dulce. Zâna din poveşti

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu