Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

miercuri, 29 august 2018

A venit Toamna Iubito
(Autor. Gabriel Răzvan Stoica)
29 August. 2018

Priveşte pomii ruginesc
Uşor îşi pierde frunza.
Soarele parcă nu mai e aşa vesel
Se face mică ziua.

Nopţile acelea minunate
Cu adieri de vînt.
Acum sunt parcă tot mai reci
Doar greierii mai sunt.

Iubito eu te am pe tine
Eşti Primăvara mea.
Tu îmi pui zîmbet În privire
Tu-mi mingai Inima.

În jurul nostru totu-i de poveste
Decorul Toamnei e de vis.
Nopţile sunt o poezie
Ce bine e că eşti aici.

Tu şti să faci ca tot în jurul nostru să zîmbească
Dai frumuseţe Florilor.
E Toamnă. e a noastră
Te am petine. te ador.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu