Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

luni, 6 august 2018

Bolnav de Iubire
(Autor. Gabriel Răzvan Stoica)
6 August. 2018

Iubirea ta e medicament pentru mine
Imi potoleşte durerea din Suflet.
Imi face Inima să bată frumos în piept
Şi-n Ochi îmi pune zimbet

Fără de tine eu n-aş exista
Aş fi pierdut în lumea asta.
Nici Soarele pe Cer n-ar răsari
Ar fi doar noapte. nori. totul pustiu

Tu eşti Sufletul meu tot ce am mai de Pret
Iubirea ta mă împlineşte.
Tu pentru mine eşti Înger Divin
Să sti că Te Iubesc din Suflet.

Tu eşti Zâna ce âi dă Soarelui putere
Să strălucească în fiecare zi pe Cer
Tu pui parfum şi frumusete Florilor
Iubirea ta e medicament.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu