Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

duminică, 29 iulie 2018

Zana din Flori
(Autor.Gabriel Razvan Stoica)
29 Iulie.2018

O Fata minunata cu.Chipul de Zana
Sta intre Flori e-asa frumoasa.
Zimbeste Soarele cand o priveste
Iar Florile se bucura.Sunt inflorite.

O Privesc lung.Mi-e tare draga
Ma-ntreb. visez sau e reala.?
Privirea mi-a furat pe loc
Si Inima mi-a pus pe foc.

-Fata frumoasa.Zana buna
De unde vi .din ce Poveste?,
Ca te astept de-o vesnicie
Si te slavesc in Poezie.

-Nu-s Zana.sunt o muritoare
O Fata simpla.oarecare.
Iubesc Florile.Cerul.Marea
Imi place mult sa privesc zarea.

-Mie-mi scriai mereu pe Cer
Cu stele versuri minunate?,
Le citeam seara ma simteam o rasfatata
Mereu ma intrebam.Cui ai e dedicata?.

-Da pentru tine eu le-am scris
Te desenam mereu in vis.
Si-n vers scriam gandul profund
Erai mereu la mine in gand.

Usor se lasa inserarea
Noi amindoi stam intre Flori.
Privim cat de frumos le prinde somnul
Ce frumos ne rasfata cu parfumul lor.

Si uite asa din seara aceia
Zana frumoasa mi-a dat mina.
Mi-a pus in Inima Iubirea
Si mi-a facut Viata senina.

Acum totul e de Poveste
Ceva sublim.mult prea frumos.
Sunt fericit ca am o Zana
O Iubesc mult.Ea e Ingerul meu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu