Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

joi, 26 iulie 2018

Cine e de vina ca eu Te Iubesc.Eu.tu.sau dragostea?
(Autor.Gabriel Razvan Stoica)
26 Iulie.2018

M-a lovit asa deodata
Cand nici nu ma asteptam.
Cupidon cu-alui sageata
Mi-a pus in Inima dor.

M-am indragostit de tine
Si-am ajuns sa Te Iubesc.
Tot mai mult pe zi ce trece
Vreau ca tu sa fi aici.

Ochii tai frumosi ca.Cerul
Mi-au atins Inimioara.
Ca astazi esti pentru mine
O minune.un alint.Iubirea mea.

Nu regret nici o secunda
Ca-i venit in Viata mea.
Tu ma faci sa-mi fie bine
Sa zimbesc.sa simt Iubirea.

Nimic nu-i intimplator
Toate au un scop in Viata.
Astazi esti Ingerul meu
Zana buna.Floarea mea cea draga.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu