Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

duminică, 8 iulie 2018

Din joaca ne-am indragostit
(Autor.Gabriel Razvan Stoica)
8 Iulie.2018

Totul a inceput din joaca
Fara sa ne dam seama ne-am indragostit.
Si tu si eu ne plictiseam pe net
Si-amindoi am inceput a vorbi.

Era tarziu.Trecuse miezul noptii
Te-am abordat. -Nu dormi?,
Ai raspuns. -Nu.n-am somn
Sunt plictisita.

Ne-am dat la glume.Bancuri.Poezii
Ceva sa treaca timpul.
Si am ajuns sa ne dam emosii
Inimii.Pupici.Saruturi.

Lafel si-n ziua urmatoare
Ne-am scris necontenit.
Pina-ntr-un glas am zis
Te plac.Hai sa ne intilnim.

Cand ne-am vazut ne-am luat in brate
Dulce ne-am sarutat.
Din clipa aceia am hotarit
Sa facem amindoi acelas pas.

Acum noi suntem fericiti
Frumos ne sta impreuna.
Iubirea e mereu cu noi
Eu iti sunt Print.Tu Zana.

Si uite asa ne-am cunoscut
Si-am dat Viata Iubirii.
Astazi noi suntem fericiti
Si toate ne merg bine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu