Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

duminică, 8 iulie 2018

In Ochii tai vedeam Iubire
(Autor.Gabriel Razvan Stoica)
8 Iulie.2018

In Ochii tai vedeam Iubire
Asa frumos ma priveau si-mi zimbeau.
Ca m-au facut sa iti ofer Inima
Sa cred ca tu esti Zana mea.

In glasul tau gaseam blindete
Alint.Rasfat si alinare.
Ca m-a facut sa cred ca tu imi esti Iubire
Si-acum ce rau ma doare.

Spuneai in vers ca ma Iubesti
Ca vezi in mine tot ce-i mai frumos.
Ca nu vezi Viata fara mine
Ca eu sunt darul tau Ceresc.

Dar te-ai vindut pe-un pumn de bani
Ai plecat cu un alt Barbat.
El te-a vrajit cu vacante.lux.Bijuterii
Si mai lasat.

Acum Iubirea rau ma doare
Tu mai lovit cand ai plecat.
Dar nu-i nimic si tu vei plinge
Cum mi-ai platit asa si tie ti se va plati.
Si v-a pleca.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu