Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

luni, 23 iulie 2018

Asa cum Te Iubesc eu nu Te Iubeste nimeni
(Autor.Gabriel Razvan Stoica)
23 Iulie.2018

Pe tine te-am ales ca imi esti draga
Inima mi-a soptit din piept.
Ca tu esti Fata potrivita
Ca pentru tine vrea sa-mi bata in piept.

Am fost furat de frumusetea ta
Da parca tot mai mult am ales Sufletul.
Caci vreau sa te am linga mine toata Viata
Nu pentr-o aventura sau ceva putin.

Eu Te Iubesc mult prea curat
Te-am urcat pe un piedestal.
Mi-esti Inger.vad in tine lumea mea
Nu stiu daca altcineva ar sti sa Te Iubeasca asa.

Mi-esti draga rau in zorii diminetii
Cand te trezesti zimbind din somn.
Cand esti morocanoasa.ciufulita
Cand somnoroasa imi vorbesti.

Cu tine toate zilele-s senine
Si noptile feerice.de vis.
Imi place mult sa te privesc.cum dormi
Sa te ascult in liniste cum respiri.

Esti tot alintul meu.Lumea intreaga
In tine vad tot ce e mai frumos.
Asa ca esti versul meu preferat din Poezie
Pe care il recit mereu cu drag.
Si-ncepe intodeauna cu Te Iubesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu