Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

duminică, 8 iulie 2018

Cand spun Iubire ma gandesc la noi
(Autor.Gabriel Razvqn Stoica)
8 Iulie.2018

Tu esti Imaginea din Ochii mei
Si gandul meu frumos.
Primul cuvint ce il rostesc in zori
Bataia Inimii.

Cand spun Iubire ma gandesc la noi
Mi-apari mereu in minte.
Tu esti alintul.Sufletelul meu
Tot ce am linga mine.

Esti Ingerul ce m-a adus in Rai
Rasfatul Vietii mele.
Iubirea insemnam noi
Tu esti zorii diminetii.

Cu tine lumea-i mai frumoasa
Totul are culoare.
Esti tot.Lumina si speranta
Iubirea mea curata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu