Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

duminică, 22 iulie 2018

As vrea sa intilnesc Omeni frumosi
(Autor.Gabriel Razvan Stoica)
22 Iulie.2018

Mi-e dor de Oamenii frumosi
De puritatea si blindetea unui Suflet cald.
De-acea Iubire sincera
De vorbe dulci.ce-ti umplu Inima.

Ma-ntreb. Oare mai sunt Oameni asa frumos
Pe care sa ai pui la rana sa te vindeci,
In care sa iti pui increderea
Si sa se bucure atunci.cand sunt linga tine?.

As vrea sa intilnesc acea Persoana
Fiinta pura.sa-i spun.Te Iubesc.
Sa creada in mine.sa-mi fie aproape
Sa fim mereu noi doi.

Sa-i fie dor cand sunt departe
Sa ma imbratiseze cand imi e aproape.
Sa credem amindoi in visul nostru
Sa ne Iubim curat.Sa nu existe interesul.

Unde o fi acea Fiinta
Acel Om minunat din visul meu?,
Mi-e dor si vreau sa cred ca mai exista
Ca n-am ramas un Om ratacitor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu