Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

miercuri, 4 iulie 2018

Ai venit pe-o stea
(Autor.Gabriel Razvan Stoica)
4 Iulie.2018

Din Cer ai coborit pe-o stea
Si ai venit in Viata mea.
Iubire tu imi daruiesti
Esti o minune.Un Inger Ceresc.

Cu tine visele acum sunt realitate
Povestile din carti azi le traim.
Iubirea ne e calda mingaiere
Iar tu esti Ingerasul ce ma face fericit.

Esti dulce si frumoasa dimineata in zori
Cand Soarele deschide Ochii.
Cand te trezesti si parul iti e ravasit
Cat de mult Te Iubesc.Tu sti?.

Mi-esti draga rau cand te superi pe mine
Cand ma certi si nu imi vorbesti.
Apoi cand vezi ca-s suparat si nu mi-e bine
Mai iei in brate.ma saruti.

Tu esti Iubirea mea senina
Zana cea buna.Ingerul Divin.
Din Cer tu ai venit la mine
Te Iubesc mult.Si te ador.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu