Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

duminică, 8 iulie 2018

Fata care aduce ploaia
(Autor.Gabriel Razvan Stoica)
8 Iulie.2018

Esti Fata care aduce ploaia
Si norii albi plini de parfum.
Ce scutura in Inima
Iubire pura si alint.

Tu ai facut sa-mi fie bine
Cand ai scuturat norii de Iubire.
Si ai facut sa ploua peste mine
Cu dragoste si fericire.

Esti Fata mea cea draga.Te Iubesc
Ma uit la tine.Esti un Inger.
Tu ma-implinesti si-mi daruiesti
Zile senine.Soare si Iubire.

Esti visul meu.Clipa frumoasa
Bataia lina a Inimii.
Fata ce imi aduce ploaia
Ploaia Iubirii ce-o traim.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu