Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

luni, 9 iulie 2018

Cu tine alaturi vreau o Familie
(Autor.Gabriel Razvan Stoica)
9 Iulie.2018

Tu esti Fata minunata
Ce-a venit din vis la mine.
Zana buna din Poveste
Ce mi-aduce fericire.

Imi placi mult.Esti o Printesa
Ai un Suflet cald si bun.
Esti Femeia linga care
Vreau sa traiesc fericit.

Doar cu tine pot crea
O Familie frumoasa.
Tu esti Fata cea mai cea
Esti tot ce am eu nevoie.

Amindoi sa fim pe-un drum
Sa visam in realitate.
Sa fi Mama Copiilor mei
Zana mea.Dulce.Creiasa.

Te Iubesc.Mi-esti tare draga
Imi esti Inger pazitor.
Fata mea.Cea mai frumoasa
Te Iubesc si te ador.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu