Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

luni, 9 iulie 2018

Te-am iertat
(Autor.Gabriel Razvan Stoica)
9 Iulie.2018

Ti-aduci aminte cand noi ne Iubeam?
Eram topit de frumusetea ta.
Te rasfatam si te-a doram
Iar tu te cuibareai in Inimioara mea.

Te vedeam ca pe Zana buna
Si Te Iubeam atit de mult.
Dar tie parca nu-ti pasa
Mi-ntorceai spatele si ma faceai sa pling.

Atunci ma suparam.ma consumam in mine
Ma dureau gesturile tale.
Vedeam in noi numai Iubire
Dar tu nu te uitai la mine.

Azi te-am iertat.nu ma mai doare
Nici suparat pe tine nu mai sunt.
Prin gesturile tale am inteles
Ca nu esti tu ce imi doresc.

Eu caut o relatie serioasa
Un Suflet bun.sa construim ceva.
Tu nu esti insa acea Fata
Iti place Viata.Aventura.Instabilitatea.

Asa-i mai bine ca-i plecat
Acum am inteles ca nu ne potrivim.
Drum bun in Viata iti urez
Nu te mai sun.nu iti mai scriu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu