Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

joi, 26 iulie 2018

Daca-ti cer sa vi cu mine.ma urmezi?
(Autor.Gabriel Razvan Stoica)
26 Iulie.2018

Imi esti draga si senina
Te privesc.ca pe o Zana.
Tu ma faci sa Iubesc Viata
Sa imi placa dimineata.

Vreau sa plec departe in lume
Unde Iubirea-i curata.
Hai da-mi mina.hai cu mine
Sa-mi fi Zana mea frumoasa.

Sa ne facem un castel
Sa il luminam cu stele.
Tu sa fi o rasfatata
Sa fim noi si Florile.

Ai incredere in mine
Te Iubesc din Inima.
Inma mea e la tine
Tu esti Poezia mea.

Sa fim fericiti mereu
Brat la brat in orice clipa.
Amindoi in lumea noastra
Tu sa-mi fi amea Regina.
Hai da-mi mina.vi Iubito?.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu