Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

duminică, 29 iulie 2018

Nu vreau sa fi perfecta
(Autor.Gabriel Razvan Stoica)
29 Iulie.2018

Sunt un Tip modest si simplu
Nu ies mult in evidenta.
Ratacesc prin drumul Vietii
Si scriu versuri.Poezie.

Iubesc Oameni-mi  sunt dragi
Caut sa ai am aproape
Uneori se mai intimpla
Sa nu fie toti ca mine.

Ma indragostesc si pling
Pun mult Suflet in Iubire.
Insa fitele lovesc
Fix acolo in Inima.

Vreau sa fi tu simpla Fata
Nu iesita din tipare.
Sa nu fi mult prea frumoasa
Sa fi tu Zana mea draga.

Nu vreau fite si figuri
Nici perfectul absolot.
Sa fi tu un Inger bun
Zana mea.Visul meu pur.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu