Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

miercuri, 4 iulie 2018

Nu ai avut pic de recunostinta
(Autor.Gabriel Razvan Stoica)
4 Iulie.2018

Credeam in tine.te vedeam un Inger
In Suflet iti gaseam Iubire.
Dar m-am mintit.nimic nu era cum vedeam la tine
Aveai o masca.Frumusetea ta.

Credeam ca ai o Inima frumoasa
In care se gasea Iubire.
Dar in ea era rautate
Nu am vazut-o dincauza frumusetii.

Am cautat sa iti stau la picioare
Sa te alint si sa te ocrotesc.
Sa te rasfat sa simti Iubirea
Sa fi o Zana din Povesti.

Dar n-ai apreciat.nu ti-a pasat
Ca drept rasplata azi nu mai vorbesti cu mine.
Nu-mi pare rau ca-m fost in preajma ta
Ma doare ca astazi te porti urit cu mine.

Pacat de frumusetea ta
Pacat ca nu te-apreciezi.
Nu este bine ca te porti asa
Dute.Eu nu vreau o Fata ca tine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu