Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

marți, 17 iulie 2018

Zana cu puteri magice
(Autor.Gabriel Razvan Stoica)
17 Iulie.2018

Exista Zane?
Tu ai sa-mi spui.da in Povesti.
Eu iti raspund ca-n realitate
E in Viata mea si o Iubesc.

Am cea mai minunata Fata
Atit de dulce si suava.
Cu-n zimbet Florilor ea le da Viata
Si-alunga norii de pe Cer.

Cu tine am reusit sa zbor
Sa inteleg cat de frumoasa-i Viata.
Mi-ai pictat universul in culori
Si astazi totul este o Poveste.

Cand adormim imbratisati
Ma simt atit de bine.
Ca am in brate un Inger drag
O Zana buna.o minune.

Si uite ca am reusit
Amindoi sa dam Viata unei Povesti minunate.
Ce mai demult citeam in carti
Astazi traim in realitate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu