Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

luni, 23 iulie 2018

Mi-ai intrat in Suflet
(Autor.Gabriel Razvan Stoica)
23 Iulie.2018

Nu stiu cun ai putut sa faci
Ca mi-ai atins Sufletul impietrit.
Acum ca esti aici
Zimbesc si eu.sunt fericit.

Atitea cumpene au trecut peste mine
Dezamagiri.rani care dor.
Ca imi tremura Sufletul de frica
Cand auzea cuvintul spus.Iubire.

Dar ai venit tu cu-ata gingasie
Lainceput eram cam temator.
Dar cand ti-am privit Ochii am citit in ei o Poezie
Si brusc am inteles ca Te Iubesc.

Acum traiesc intr-o poveste
Totul este de vis in jurul meu.
Sufletul imi zimbeste datorita tie
Si astazi spun din Inima.
Ca Te Iubesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu