Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

marți, 17 iulie 2018

Tu mi-ai implinit visele
(Autor.Gabriel Razvan Stoica)
17 Iulie.2018

Ca orice Om citeam si eu Povesti
Romane dulci de dragoste.
Imi spuneam deseori.cat de frumos
Dar nu exista asaceva real.

Visam totul era sublim
Nu ma gandeam ca intr-o buna zi.
Ai sa vi tu de nicaieri
Si ai sa dai Viata visurilor.

Cand te-am vazut am tresarit
Erai aidoma Zanelor bune.
Mi-am zis.-Nu.nu-i adevarat
Ceva ciudat se intimpla cu mine.

Mai fascinat.mi-ai furat mintile
Si m-am indragostit de tine.
Atunci am inteles
Ca te-ai nascut sa fi cu mine.

Si da.de-atunci totul a prins culoare
Tu ai dat Viata visurilor mele.
Cu tine noptile-s albastre
Si toate zilele au Soare.

Acum traiesc.ce eu citeam
Povestea azi este reala.
Sunt cel mai fericit Barbat
Sunt singurul ce are o Zana in lumea asta.Esti minunata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu