Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

miercuri, 28 septembrie 2022

VĂ IUBESC MAMĂ ŞI TATĂ

        Vă iubesc Mamă şi Tată
(Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

       Vă iubesc Mamă şi Tată
Şi vă mulţumesc din suflet,
Că mi-aţi fost mereu aproape
M-aţi crescut cum se cuvine.

       Mi-aţi pus bunătatea  în suflet
Şi în inimă iubire,
Aţi avut grijă să cresc
Să fiu eu, un om onest.

       Astăzi datorită vouă
Sunt un om la locul lui,
Nu port ură, nu fac rău
Îi iert pe toţi cei, ce mi-au greşit.

       Mi-aţi oferit cei mai bun
O familie frumoasă,
Un mediu în care toţi
Am trăit în lumea noastră.

       Vă iubesc părinţii mei
Sunteţi tot ce am mai scump,
Îmi doresc şi eu ca voi
Să fiu fericit, să iubesc, să fiu iubit.
        28 Septembrie. 2022

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu