Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

vineri, 16 septembrie 2022

AŞ VREA SĂ ŞTI

             Aş vrea să şti
(Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

      În ochii mei tu ești o zînă
Şi te iubesc din tot sufletul meu,
Eşti minunată, dulcea mea prințesă
Tot ce azi am eu mai de preţ.

      Aş vrea să şti ce îmi ascund în suflet
Un sentiment ce îl trăiesc, cu drag,
Iubirea aceia pentru tine
Căci tu eşti mângâierea mea.

      Să şti iubita mea că tu
Eşti inima şi sufletul.meu pur,
Şi te iubesc, cum n-am crezut că s-ar putea
Să divinizez pe cineva.

      Da Georgiana tu eşti fata
Pe care o ador şi o iubesc,
Fata din poeziile scrise de mine
Să ştie lumea toată că din suflet te iubesc.
         16 Septembrei. 2022

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu