Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

luni, 26 septembrie 2022

AŞ VREA

                Aş vrea
(Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

      Aș vrea să simţi ce e-n sufletul meu
Cât de frumos el te păstrează,
Cât plânge şi te cheamă
Să vi aici, la braţul meu.

      Aş vrea să-mi simţi bătaia inimii
Cât de frumos ea te iubeşte,
Cum mi se zbuciumă în piept
Şi cât de mult ea se framânta că nu eşti aici.

      Aş vrea să îmi vezi ochii
Câte lacrimi varsă ei pentru tine,
Plâng zi şi noapte şi privesc
La pozele cu noi, cu tine.

      Şi eu plâng ca si inima
Te strig, e in zadar, tu nu mă auzi,
Atât mi-a mai rămas
Să te păstrez în suflet şi în gând,
Şi sincerul,. Te iubesc.
       26 Septembrie. 2022

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu