Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

luni, 19 septembrie 2022

CU CE-AM GREŞIT, CĂ TE IUBESC?

         Cu ce-am greşit ,că te iubesc?
    (Autor. Gabriel Răzvan Stoica))

      M-am îndrăgostit de tine
Nu am vrut de la început,
Mi-am dorit să te împac
Cu iubitul tău de-atunci.

      Mi-ai spus că nu îl mai vrei
Că totul s-a terminat,
Eu am spus că nu-i aşa
Însă tu ai spus că da.

      Am făcut şi un pariu
Că voi veţi fi împreună 
Cel ce pierde trebuie a să dea
O prăjitură.

      Mai convins că am pierdut
Şi am respectat pariul,
Prăjitura am mâncat
Împreună.

      M-am îndrăgostit de tine
Am văzut un suflet bun,
O fată mult prea frumoasă
Şi-am crezut că tu vei fi a mea.

      Şi ai fost o mică vreme
Nu ştiu cât tu. Ai iubit,
Însă eu ca un nebun
Tare m-am îndrăgostit.

      N-aveam teamă lîngă tine
Eram cel mai fericit,
Însă tu ai dat în mine
Mai rănit.

      Acum plâng, te strig intr-una
Nu știu dacă merită,
Esti cu el iarăşi acuma
Sufletul ţi-am vindecat.

      Asta e, aşa se-ntâmplă
Când nu e iubire pură,
Unul oferă tot
Iar altul, puţin, să nu zic de loc.

      Nu mai merită să plâng
Pentru cea, ce ma rănit,
Eu sunt fericit că nu-s
Ca tine,  iubesc.
            19 Septembrie. 2022

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu