Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

miercuri, 7 septembrie 2022

UN VIS ASCUNS

Mulţumesc pentru ajutor. Adriana
              Un vis ascuns
(Autor Gabriel Răzvan Stoica)

Un vis frumos ascund în suflet
Şi vreau viaţă să-i dăruiesc, 
Acela de-a fi lângă
mine
Să te iubesc, să mă iubeşti

O viata-ntreaga langa tine
Eu aş vrea ca să trăiesc,
Şi să mă simt ca o regină 
Să trăiesc tot ce azi visez..

Să mă iei tu suav de mână 
Şi să mă porţi într-un abis,
Pe aripi pure de iubire
Să trăim amândoi frumosul vis

Să te răsfăţ ca pe o zînă 
Căci tu eşti universul meu,
E visul nostru din inimă 
Şi astăzi îl trăim frumos.
        7 Septembrie. 2022

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu