Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

luni, 19 septembrie 2022

PROMISIUNE

               Promisiune
(Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

      Te-am ales să îmi fi zînă
Să fim noi doi fericiţi,
Viaţa nouă să ne fie
Poezie.

      Versurile ei să fie
Iubirea ce o trăim,
Zilnic să îi scriem strofe
Amândoi.

      Te iubesc mai mult ca viaţa
Ce mi-a dat-o Dumnezeu,
Tu eşti totul pentru mine
Îngerul meu.

      Îţi promit iubita mea
Că voi fi mereu aici,
Că nu am să las nimic
Să te supere.

      Tu însemni tot pentru mine
Tu eşti inimioara mea,
Te iubesc şi vreau iubito
Amândoi să îmbătrânim  .
        19 Septembrie.  2022

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu