Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

joi, 1 septembrie 2022

POVESTEA NOASTRĂ

                      Povestea noastră
         (Autor.Gabriel Răzvan Stoica)

      Eşti minunată şi frumoasă
Aşa te-am cunoscut,zâmbind,
În martie anul trecut pe Facebook
Când amândoi ne-am împrietenit.

      Eu îţi eram simpatic,tu mie draguţă
Glumeam,ne amuzam seară de seară,
Te răsfăţam c-o poezie
Visam,ne relaxam,era feerie.

      Apoi am ajuns să ne întâlnim
Ne-m plăcut şi ne-am răsfăţat,
Mi-ai dat aripi,m-am indrăgostit
Şi-am fost o vreme împreună.

      Eu îţi spuneam mereu că te iubesc
Te alintam,te răsfăţam,
Tu evitai să mă iubeşti
Îţi placea doar prezenţa mea.

      Am sperat mult că ai să mă iubeşti şi tu
Şi ţi-am pus în palmă inima şi sufletul,
Dar tu nu ai apreciat
Mi-ai dat drumu din braţe şi-am picat.

      Te iubesc mult şi azi,să şti
Eu cred în tine încă,
Te rog deschide ochii şi-ai să vezi
Cine ţine cu adevărat la tine.

      Aşa a fost povestea noastră
Frumoasă la-nceput,
Acum mă doare lipsa ta
De ce,de ce mi-ai făcut asta?
            1Septembrie.2022

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu