Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

joi, 15 septembrie 2022

DE CE TE IUBESC MULT?

        De ce te iubesc mult?
(Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

      Când îţi spun că te iubesc
Crede-mă că nu te mint,
Am văzut sufletul tău
De el m-am îndrăgostit.

      Am văzut la tine fată
Ce de mult nu mai există,
Inimă curată, caldă
Ce bate-n piept cu iubire.

      Tu eşti unică în lume
Crede-mă ce-ţi spun acum,
Amândoi suntem la fel
Şi ne potrivim,pe bune.

      Te iubesc şi deaia plâng
Pentru că ţin mult la tine,
Cred în tine, cred în noi
Georgi crede şi tu-n tine.

      Nu mai trăi în minciună
Nu mai sta nefericită,
Dă o şansă iubirii noastre
Şi-o să fie foarte bine.

      Eu te port cu drag în suflet
Te iubesc şi te ador,
Hai degrabă lângă mine
Nu mai sta singură-n loc.

      Acum inima mă doare
Că te ştiu la el în braţe,
Vino, uite-te la mine
Că de nu iubirea moare.
       15 Septembrie. 2022

     

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu