Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

joi, 15 septembrie 2022

ÎŢI SCRIU DOAMNE

            Îţi scriu Doamne
(Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

      Îţi scriu Doamne să mă auzi
Că iubesc din inimă,
Şi vreau ca tu să mă ajuţi
S-o aduci aici aproape.

      Este ea, fata frumoasă
Pe care mi-ai scos-o -n cale,
Fata aceia minunată
Ce m-a strâns în braţe tare.

      Ea mi-a oferit iubire
Ea m-a alintat cu drag,
Acum a plecat departe
Şi doar în suflet o am.

      Mi-este tare dor de ea
Plâng mereu, noapte şi zi,
La culcare când mă  pun
Ochii de plâns sunt lipiţi.

      Doamne ştiu că mă iubeşti
De şi sincer nu sunt vretnic,
Te rog adu-mi înapoi
Pe fata ce o iubesc.

      Este Mâţa mea frumoasă
Georgiana fata dulce,
Doar pe ea o port în suflet
Aduo-napoi te rog.

      Nu pot să mi-o scot din minte
Nici din gând, asta am vrut,
Te rog să-mi citeşti scrisoarea
Şi s-o aduci înapoi.
        15 Septembrie. 2022

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu