Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

luni, 19 septembrie 2022

MI-ESTI ATÂT DE DRAGĂ

          Mi-eşti atât de dragă
(Autor. Gabriel Răzvan Stoica)
     
     Eşti în inima şi în sufletul meu
Te iubesc curat îngerul meu,
Dumnezeu mi te-a trimis
Să vi să îmi fi aproape, să fim fericiţi.

      Tu eşti dulcea mea minune
Tot ce astăzi eu iubesc,
Pentru tine bate inima în pieptul meu
Pentru că te iubesc.

      Iubita mea tu eşti zîna
Ce mi-aduce liniştea,
Mulţumesc divinităţi
Că te-a  adus în viaţa mea.
       19 Septembrie. 2022

     

     

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu