Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

marți, 27 septembrie 2022

INVATA-MA SĂ TRĂIESC FĂRĂ TINE

             Învaţă-mă să trăiesc fără tine
             (Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

      Mai învăţat ce e iubirea
Mai răsfăţat şi alintat,
Mi-ai adus toată fericirea
Şi viselor mele viaţă le-ai dat.

      Eram prinţul dintr-o poveste
Iar tu zîna cea bună care mă iubea,
Mi-ai înseninat diminetile
Şi ai făcut din noapte zi.

      Când totul era mai frumos
Tu ai plecat încet,
Eu m-am trezit singur şi trist
Fără de tine, fără mâini.

      De-atunci ochii mei varsă lacrimi
Nu mă mai pot opri din plâns,
Sunt singur, norii grei au umplut cerul
Te caut dar nu te găsesc.

      Mai învăţat de toate în viaţă,
Să zâmbesc, să fiu fericit,
Dar nu mai învăţat cum să traiesc
Dacă tu pleci, şi astăzi plâng.
       27 Septembrie. 2022

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu