Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

vineri, 16 septembrie 2022

IAR E NOAPTE IUBITO

             Iar e noapte iubito
(Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

      Se lasă noaptea cerul s-a îmbrăcat în stele
Şi florile au adormit,
Suntem noi doi şi luna
Şi vântul ce se joacă-n părul tău.

      Stăm amândoi pe iarba verde
Şi ascultăm cum cântă greerii,
Visăm la ce vom face mâine
Adică mai departe-n viitor.

      Ne ţinem strâns îmbrăţişati
Şi ne întărim promisiunea,
Că niciodată nu ne despărţim
Vei fi a.mea întodeauna.

      Ne sunt aproape stelele şi luna
Şi ne veghează pe-amandoi,
Iubita mea tu esti minunea dulce
Sunt fericit că eşti cu mine aici.

      Eu îţi promit cât voi trăi
Că n-am să te las să fi vreodată tristă,
Tu eşti bătaia inimii
Ce bate-n pieptul meu ca să trăiesc.
       Te iubesc. ❤️❤️❤️💟💟💟Georgiana
        16 Septembrie. 2022

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu