Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

sâmbătă, 24 septembrie 2022

ÎŢI MULŢUMESC DOAMNE CĂ MĂ IUBEŞTI

         Îţi mulţumesc Doamne că mă iubeşti
               (Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

      Îți mulțumesc din suflet Doamne
Că mă iubeşti şi-mi eşti aproape,
Că atunci când greşesc, cuiva
Mă pedepseşti, să-nvăţ că nu e bine aşa.

      Îţi multumesc, că mi-ai dat clipe minunate
Că multe visuri mi le-ai implinit,
Că mai certat când am greşit
Şi pentru că am plans, mai pedepsit.

      Îţi multumesc, că mi te-arati
Că eşti cu mine în tot locul,
Că mă opreşti când vezi că nu e bine
Ce fac, cu cei de lângă mine.

      Mi-ai dat zâmbete, bucurii
Clipe frumoase şi iubire,
Şi lacrimi, plâns în hohot şi dezamăgiri
Şi că mai pedepsit când am greşit celor ce m-au iubit.

      Te rog Doamne tu să ai grijă
De toţi oamenii de pe acest pământ,
De toţi cărora le-am greşit
Şi de dezamăgirile ce le-am adus celor, ce le-am iubit.

      Prin lacrimi sufletul tu mi-ai spălat
Şi mai făcut să-nvăţ să fiu mai bun,
Îţi multumesc pentru cumpene, pentru minuni
Şi pentru zâmbete şi plâns.
         24  Septembrie. 2022

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu