Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

vineri, 16 septembrie 2022

STRIG ÎN GOL

          Strig în gol(
(Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

      Strig în gol și nu mă aude nimeni
Plânge rău sufletul și inima-n mine,
Ce păcat că tu nu te oprești
Să asculți, să vezi cât de mult te iubesc.

      În zadar visez la tine
Cred în noi și-apoi mă pierd,
Nu mai am putere, inima îmi spune să merg inainte
Mintea-mi spune să mă opresc.

      Vreau mintea să o ascult
Știe ea bine ce zice,
E-nzadar să te intorci
Tu iubești, nu mai poți fi cu mine.

      Inimă te rog dă-mi pace
Nu mai plânge după ea,
Iubirea asta senină
A trecut, n-o vei avea.

      Gata, de azi mă opresc
Se te mai scriu în mii de versuri,
Tu iubești și ești cu el
Mintea trebuie să câștige.

      Peste ani ne-om revedea
Atunci totul va fi bine,
Doi prieteni amândoi
Tu cu el, și eu cu ea.
       16 Septembrie. 2022

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu