Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

duminică, 25 septembrie 2022

UN SENTIMENT

             Un sentiment
(Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

      Un sentiment pur de iubire
Păstrez în inimioara mea,
E-ascuns acolo foarte bine
Ghici pentru cine?. Pentru tine, da.

      Mi-e greu să te îndepărtez
Am incercat, m-am străduit,
Dar sentimentul ce ţie ţi-l port
Nu ma lăsat şi ma oprit.

      Nu ştiu cât crezi că te iubesc
Şi cât de mult tu realizezi că ţin la tine,
Dar eu ştiu bine că tu eşti
Cea mai frumoasă fată din această lume.

      Nu mai sper că tu vei veni
Să-mi umpli viaţa cu iubire,
Dar ştiu că te iubesc enorm
Şi te păstrez cu drag în suflet.

      Nu pot să adorm fără să strig numele tău
Şi fac cu drag o rugăciune,
Vorbesc cu bunul Dumnezeu
Să aive grijă, să îţi fie bine.
       25 Septembrie. 2022

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu