Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

sâmbătă, 13 februarie 2021

PRIMA NOAPTE A FOST DE VIS

            Prima noapte a fost de vis
         (Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

   Păstrez şi azi în suflet
Acea amintie vie,
   Când am rămas noi doi
Şi a noastră iubire.

   Eeam aşa timizi
Dar era minunat,
   Te-am strâns tare în braţe
Şi te-am sărutat.

   Voiam ca timpu-n loc să se oprească
Şi zorii să nu se ivească,
   Ne-am iubit cu mult foc
Cât de frumos a fost.

   Şi azi ca şi atunci
Trăim visul frumos,
   Iubirea e lafel
Iar noi mai curajoşi.

   Suntem mult prea uniţi
Şi trăim minunat,
   Totul e paradis
Te-ador iubirea mea.
        13 Februarie. 2021
 

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu