Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

miercuri, 10 februarie 2021

IUBIRE PURĂ

     O iubire pură
(Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

   Au trecut câteva zile
Decând noi ne-am cunoscut,
   Însă eu şi azi lafel
Te iubesc,ca şi atunci.

   Parcă te văd mai frumoasă
Mult mai dulce Mai senină
   Te iubesc din ce în ce mai mult
Pentru mine te-ai născut

   Amândoi ne înţelegem
Şi ne completăm în toate,
   Zînă bună, te iubesc
Tu eşti tot ce mi-am dorit.

   Niciodată nu-mi va trece
Dragostea mea pentru tine,
   Eşti visul meu împlinit
Te iubesc înger divin.
          10 Februarie. 2021

  

 

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu