Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

miercuri, 3 februarie 2021

NU MAI TU

             Nu mai tu
(Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

   Nu mai tu ști să mă alinţi
Să-mi pui zâmbet în privire,
   Să mă ţi de mână strâns
Şi să ai grijă de mine.

   Nu mai tu eşti pentru mine
Iubirea ce o trăiesc,
   Tu eşti aici lângă mine
Când mi-e rău şi când mi-e bine.

   Tu eşti unică în lume
Te iubesc îngerul meu,
   Nu mai tu îmi pui în suflet
Zâmbet, soare, bucurii.
       3 Februarie. 2021

 

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu