Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

duminică, 14 februarie 2021

DECLARAŢIE DE DRAGOSTE

        Declaraţie de drqgoste
   (Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

   Nu-ţi spun prea des că te iubesc
Şi nici nu îţi scriu poezii,
   Dar astăzi am ales s-o fac
În stilu-mi propriu, inedit.

   E noapte, cerul e senin
Sunt multe stele vesele,
   Hai, vino afară şi dă-mi mâna
Să privim cerul, e splendid.

   Am să iau câteva stele în palme
Şi am să scriu cu ele o poezie,
   În versuri am să pun acele sentimente de iubire
Ce le trăiesc doar pentru tine.

   Te ţin în brate şi îţi privesc ochii
În ei văd cât de dulce esti,
   E vis real ce se întâmplă
Şi uite aşa scriu poezia, vers cu vers.

   Am să caut să fiu mult atent
Să nu îţi mai greşesc
   Te preţuiesc şi te iubesc
Tu eşti tot ce eu azi trăiesc.
                14 Februarie. 2021

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu