Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

luni, 1 februarie 2021

M-M INDRĂGOSTIT

      M-am îndrăgostit
(Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

   M-am îndrăgostit atât de tare
Sunt cel mai fericit,
   Căci tu eşti fata aceea care
Mi-a furat inima şi minţile.

   Iubita mea, de tine m-am îndrăgostit
Se-ntîmplă asta în fiecare zi,
   Chiar dacă eşti mereu în braţele mele
Eu te iubesc din ce în ce, maai mult.

   Tu eşti atât de dulce şi frumoasă
Eşti o minune pentru mine,
   Eşti jumătatea mea perfectă
Doar lângă tine eu mă simt complet.

    Nimic nu-i mai frumos in lumea asta
Ca dragostea curată,
   Eu sunt un om iubit, de cea mai minunată fără
Şi uite deaceea m-am îndrăgostit.
            1 Februarie. 2021

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu