Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

sâmbătă, 13 februarie 2021

IUBESTE-MA AŞA CUM SUNT

         Iubeşte-mă aşa cum sunt
       (Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

   Nu sunt perfect,greşesc şi eu
Şi-mi pare rău îţi recunosc,
  Dar crede-mă că nu-s om rău
Am şi eu sufleţelul meu.

   Poate că încă sunt copil
Nu m-am maturizat îndeajuns
   Iubeşte-mă aşa cum sunt
Şi ai să vezi c-o să mă schimb.

   De dragul tãu am să fac tot ce-mi stă-n putere
Să trăim amândoi frumos,
   Iubeşte-mă şi o să fie bine
Pentru că şi eu te iubesc.
            13 Februarie. 2021

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu