Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

joi, 4 februarie 2021

MAI SPUNE-MI DESPRE NOI

         Mai spune-mi despre noi
    (Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

   Ce mult îmi place când te ţin în braţe
Şi îţi pui capul pe pieptul meu,
   Când îţi ascult inima cum bate.
Căci simt căldura şi parfumul tău.

   Îmi place să te-aud cum îmi vorbeşti
Despre iubire, despre noi,
   Cum desenezi cu visele
O lume pentru amândoi.

   Îmi place vocea ta mângâietoare
Ce îmi aduce linişte,
   Şi mana-ti caldă cum se joacă
În părul meu.

   Mai spune-mi despre noi iubit-o
Aşa frumos şti să vorbeşti,
   Să şti că datorită ţie
Eu azi sunt fericit, zâmbesc.

   Pentru că tu eşti fata care
A venit lângă mine cu iubire pură,
    Şi astăzi amândurora ne e bine
Suntem un cuplu minunat.
             4 Ianuarie. 2021


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu