Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

miercuri, 3 februarie 2021

DACĂ AI ȘTI

                Dacă ai şti
        (Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

   Dacă ai ști ce port în suflet
Şi în inimioara mea,
   Sentimente pentru tine
Vreau să fi iubirea mea.

   Am prins drag de tine fată
Am ajuns să te iubesc,
   În secret că n-am curaj
Să îţi spun tot ce gândesc.

   Am ales să-ţi scriu în vers
În strofe iubirea mea,
   Ce visez şi ce-mi doresc
Tot ce simt eu pentru tine.

   Dacă ai ști că pentru mine
Eşti o zînă, un alint,
   Nu știu cum de s-a-ntâmplat
Să mă îndrăgostesc de tine.

   Dar nu-ţi spun căci tu nu vrei
Să fiu lângă tine eu,
   Şi am să păstrez secret
Tot ce simt, şi dorul meu.
      3 Februarie. 2021

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu