Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

luni, 22 februarie 2021

DE CE MĂ IUBEŞTI?

           De ce mă iubeşti?
      (Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

   De ce mai ales pe mine
Cum de tu mă iubeşti? ,
   Eu nu îţi pot oferi luna, stelele
Nici bani nu am să şti.

   Tu crezi că noi amândoi
Vom face casă împreună?,
   Eu sunt sărac nu am ce să-ţi ofer
Am doar sufletul în mine.

   De ce?, mă surprinde prea tare
Iubirea ta pentru mine,
   Gândeşte-te oare
Sunt eu potrivit pentru tine?.

   Ar fi bine când
Ne îndrăgostim,
   Să privim foarte bine
La suflet, nu la trup, să fim sinceri,
   Să nu ne mințim.
         22 Februarie. 2021

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu