Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

miercuri, 17 februarie 2021

O FLOARE PENTRU TINE

           O floare pentru tine iubito
         (Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

   În dar eu îţi ofer o floare
Nu este una oarecare,
   Ea reprezintă iubirea ce ţi-o port
Pentru că tu meriţi tot ce e mai frumos.

   Iubirea mea e pură şi senină
Pe tine te văd zîna mea,
   Eşti dulce, si frumoasă
Eşti tot ce am.

    Cu tine viaţa noastră e un basm
Pe cer e soare neîncetat,
   Trăim un vis adevărat
Iubito tu eşti floarea mea.
            17 Februarie. 2021

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu